Do or Die
S5, E16: The Kilchers find themselves unprepared for winter's arrival. Led by Otto & Charlotte, the family's cattle trek a cold & deadly path. Shane risks losing a year's progress on his unfinished cabin, while the family embarks in two massive hunts.