Do or Die
T3, E9: NYC is falling. Eph and Dutch frantically race to finish their new device to stop the Master before the city is overrun. Justine, Gus, and Angel fight in one last stand to stop the spreading virus. Palmer extracts vengeance for past wrongs but may have crossed the line.