Do the Wright Thing
S3, E13: After outing Clay (Guest star Marcello Thedford), Malik's invitation to appear on his favorite childhood television show, "Mookie", is revoked. Meanwhile, Jason enlists the help of Kelly and the rest of the Sunbeams to give a warm welcome to Clay's boyfriend (guest star Brian Wade).