Do You Remember Moon Flower?
S2, E9: Thackery's connection to Captain Robertson, and how the doctor arrived at the Knick, is revealed. The conflict between Algernon and Gallinger comes to a head after a medical-board hearing into the latter's vasectomies. Cleary and Harriet launch a joint-business venture; Lucy shares memories with her father; Barrow confronts the rising costs of living well; Cornelia and Henry weigh the cost of a family crisis.