Do You See Us Now?
시즌 1, 에피소드 4: Reigning champs Gotham FC crumble in a penalty shootout, sending Washington Spirit to the Championship match against Orlando Pride. In an NWSL season marked by the retirements of legends like Alex Morgan and Kelley O'Hara, will a young Spirit team lead the league into its next chapter? Or will 38-year-old Marta finally lift the Championship trophy after eight years in an Orlando jersey?