Doble Quince
S2, E3: Gael and the rest of the Coterie help Jazmin plan a big celebration – a "Doble Quince" – to celebrate her 30th birthday and the Quinceañera she never had. Mariana decides to use the event to beta test her app, but things don’t go as planned.