Doc Martin and the Legend of Cloutie
Now settled in as the local G.P., Doc Martin longs for privacy. Everyone in the village knows everything about his life. He wants to buy a large, isolated farm, but his plans fall through when a London family swoops in. To secure his dream home, the doctor uses local folk magic and invokes a fabled beast.