Doc Martin: The Movies
After learning that his wife has been cheating on him, Doctor Martin Bamford impetuously leaves London for a week in a coastal village he visited as a child. Charmed by the scenery and the locals, he stays longer than he planned, makes friends, learns to fish, and helps solve a mystery.