D.O.C.
S3, E18: After discovering that all of "The Others" pregnant women died before giving birth on the island, an extremely reticent Sun allows Juliet to examine her -- and uncovers the identity of the unborn child's father. Meanwhile, Desmond allows an unlikely nemesis to help save the life of a new, mysterious island inhabitant.