Dodge's Dad
S4, E27: When Dodge (Louis T. Moyle) tells Joy (Jaime Pressly) he doesn’t want Darnell (Eddie Steeples) to speak at career day, she enlists Earl (Jason Lee) to pretend to be his father. Things don’t go well and Earl realizes Dodge needs to know his real dad. Despite Joy’s protests, Earl enlists Randy (Ethan Suplee) and Catalina (Nadine Velazquez) to help him hunt down the deadbeat dad, but what they discover is worse than they could have imagined.