Doghouse Domination
시즌 8, 에피소드 4: It’s the toughest season in Outer Banks history. New crews and veteran crews alike battle it out in an effort to catch Blue Gold. The Doghouse proves that they may be the ace crew in the Outer Banks, despite it being their first year as a team, while a mishap on the Reel E' Bugging shows that time on a boat together, isn’t everything.