Dojo Day Afternoon
T1, E4: Arthur, the obnoxious son of the owner of the mall, joins the Bobby Wasabi dojo, and Rudy bends over backwards to please him. After an altercation with Jack, Arthur's dad insists that Rudy kick Jack out of the dojo.