S1, E1: Kohina Ichimatsu's cup noodle filled days as a self-proclaimed doll come to halt when she decides to play Kokkuri-san! The fox ghost she summons plans on making a lot of unwanted changes in her life and doesn't plan on leaving anytime soon.