Dollhouse Defenders
S1, E6: When Gabby unboxes masks and capes for her and Pandy, they become the dollhouse defenders and must save the Gabby Cats from Bad Guy CatRat! In the Gabby Cat of the Day segment, Kitty Fairy sings a song about her garden magic!