Donnie Fatso
S22, E9: When Homer runs afoul of tough new ordinances that take effect January 1, he goes undercover with the mob to shorten his sentence. He finds that the Springfield Mafia is much more welcoming and lovable than he ever would have suspected. Guest star -- Jon Hamm.