Don't Be a Drag
S4, E4: Olga and Steven get unexpected news. Rebecca is worried Zied wants to stay in Tunisia. Laura gets an empowering makeover. Ash moves closer to his son but leaves his new girlfriend back in Melbourne, Australia.