Don't Clam Up!
S1, E3: Two of the biggest Top Chef superfans must dig deep to make unique shellfish dishes with help from Top Chef alums, Melissa King and Gregory Gourdet. Dale Talde and Shirley Chung join Gail Simmons at the judges' table where no shell is left unturned.