Don't fall for me, you'll get hurt
S1, E2: Baek-ryeon feels a weird sense of familiarity upon encountering Cheon Sang-hyuk. He secretly watches her wondering why she doesn’t have the red thread of fate unlike the other humans. Meanwhile, the night before the snowstorm, a woman gets kidnapped in a public parking lot in Mt. Inwang, and the witnesses of the incident are found dead one by one.