Don't Hate the Gator, Hate the Gate
S1, E4: The buyers are in Hialeah, FL. Greg and Lindsey come across a treasure trove of shiny kilos. Jorge and Maydel find a reason to visit a sugary wonderland. Yorgen and Christian try to be more than just pretty boys.