Don't Make Promises
S1, E17: Savannah can’t believe her ears when Charlotte finally reveals the identity of her baby’s father. Marti confronts her mother for more information about her father. The Hellcats learn that Memphis Christian is using the same song as the Hellcats for their routine at nationals.