Don't Mess with Bbq
S19, E5: The chefs meet Brooke Williamson at Houston's J-Bar-M where she tasks them with putting their own spin on a brisket dish for some of the best BBQ pitmasters in Houston as well as their guest judge, pitmaster Greg Gatlin. With the entire day to smoke their briskets, there are some twists along the way.