Don't Mess With Texas
S7, E12: The drama in Houston continues when the rest of the crew arrives. Tokyo and Spice come face to face. Joc and Karlie enjoy some vacation flirtation. Rasheeda's on cloud nine about her store opening, but an uninvited guest threatens to spoil the night.