Don’t Poke the Bear
S1, E3: The pressure is on for Nikita to make a flawless family-style Italian feast for caterer, Andrea, and her family. Jamie struggles to keep the standards of the lodge up to par as the staff disrespects his authority. Butting heads with Mark and Nikita leaves Jamie no choice but to call Joey for help. Mark starts to court Jenna and asks her on a real date. Cynthia’s true colors come out.