Don't run with scissors
S2, E5: Get ready, the second-to-last episode has everything! Only five remain and there are two hours to go. A comedian returns to terrorize them with Igor Guimarães. Tough break! They must get laughs, but no amount of parkour, Peter Pan, or Méia (a strange town hall employee) can do the job. The only ones laughing are Tom and Gkay. Who knows, maybe the surprising 'lulling dialogues' can get results.