Don't Shoot!
S1, E1: In 2015 in Newaygo County, Michigan, Marty and Glenna Duram are found gunned down in their own home. At the heart of the crime is their marriage. It's a bizarre story that involves drugs, stolen money, and a pet parrot who becomes an eyewitness.