Don't Stop Til You Get the Phone
S2, E17: When Hannah's dad refuses to buy her the latest must-have phone, she stages an embarrassing photo of herself and sells it to the local tabloid. But, when she realizes the picture could blow her secret, she offers to trade it for a photo of The Rock!