Don't Thank Me
S4, E5: With tensions high after Proctor's disqualification, Silver warns Ghost that Tasha may have to testify. Meanwhile, now aware of Ghost's innocence, Angela struggles to find a way to stop the prosecution. As Tommy faces mounting pressure from LaKeisha around their relationship and the weave shop, he's forced to come clean about his past. An old colleague resurfaces to offer Ghost and Tasha financial support with strings attached. And Teresi sets a plan in motion to eliminate Ghost, but things suddenly change when Ghost inadvertently proves he still has value.