Don't Touch
S3, E24: Team Tennyson checks out a Samurai Museum in Tokyo, where Ben is too impatient to wait out the Calligraphy experience for the more exciting sounding Samurai one. But when a dangerous Samurai sword is stolen from the exhibit, Ben must take on its thief, the new Big Bad in town, the Forever Knight.