Don't Toy With Me on a Whim
S1, E6: Overwhelmed by recent events, Ryuko demands answers from her homeroom teacher, Aikuro Mikisugi. Meanwhile, Uzu Sanageyama, Honnouji Academy’s Athletic Committee Chair and on the Elite Four, makes a request of his own… to challenge Ryuko to a duel!