Don't Tug on Superman's Cape
S3, E6: A wealthy couple (GENIE FRANCIS-- General Hospital and JONATHAN FRAKES-- Star Trek: The Next Generation ) uses Lois as bait so they can trap Superman and add him to their collection of rare objects. Lois and Clark wonder about their future together.