Don't Yet Rejoice
S1, E6: With the palace walls now breached, Elena and Zubak find themselves on the run – and seeking help from an everyday citizen – to evade capture by the rebels. Later, Elena leverages her skills in diplomacy – and duplicity – in a last-ditch effort to stay in power.