Infieles Don't You Have Any Secrets, Arlet?
S1, E5: Arlet can't understand how her mother still looks after her husband after all the pain he caused her. Joana is convinced that Francesc is cheating on her. Cruz and Lidia want to help her to sort things out. Paula keeps on calling Marc, her lover, but he won't pick up the phone. The girl suffers her first hallucination and starts to hear voices.