Don't You Leave Me Here
시즌 3, 에피소드 8: Desautel's on the Avenue opens softly. Sonny pawns instruments to buy jewelry. LaDonna Batiste-Williams gets threats from a stranger and support from Albert Lambreaux. Sofia Bernette gets evicted for her own protection. Terry Colson finds a case collapsing and his popularity declining. Desiree confronts Robinette.