Impractical Jokers Dopamine Denier
S12, E8: And…ACTION! The Jokers play unprofessional actors in a fake commercial, then make wild assumptions about other mallgoers. But one Joker breaks and is tasked with becoming the strictest security guard imaginable in his punishment.