Doppelganger
S6, E15: While Black Siren makes a shocking decision Oliver and Thea are stunned to hear that Roy Harper (former series regular COLTON HAYNES) is back in Star City. When they discover the circumstances of his return however they realize that he's in trouble and jump in to save him.