'Doris Is Dead' or 'Are We Rich or Are We Poor?'
S1, E6: Tanya takes umbrage with Jemma for bypassing her service to set up "dates" directly with Ray. Still upset about a decision to put down her dog, Jessicaconfronts Ronnie about their finances, learning that times may not be as tough as he's made them out to be. After Jemma prods Ray to open up about himself, he gives his basketball team an inspiring pep talk.