시즌 1, 에피소드 3: Jay goes job-hunting and is reunited with an old friend. Niloufer creates her own opportunities. Nanik Jotwani and Roy begin a revolutionary venture. Roy’s distribution gamble on ‘Sunghursh’ fails. Binod’s newfound stardom is threatened by a surprise twist.