Double Barrel
S1, E6: An officer is murdered i by identical twins Joel and Michael Stovall. The heavily armed duo soon hijack a pickup and lead law enforcement on high-speed shootout through the Colorado mountains. The 60-mile chase finally ends with a dramatic shootout.