Double Down
S15, E10: As Torres and Sloane run protection detail for U.S. Senator John Phillips (James Morrison) in Afghanistan for the holidays, they must urgently return to the states after hearing the senator's son is in the ICU. Also, Gibbs and the team investigate the altercation that caused the life threatening injuries to the senator's son.