Double D's on Double Dates
S1, E6: Jenn finally meets a guy she likes...but he won't look her in the eye. Meanwhile, Mar and Sabrina share an awkward double date; Kristi puts on cowboy boots for a date at the rodeo and Jessica almost falls down the stairs during a romantic moment.