Double Dutch
S1, E1: When a shipping container worth millions is stolen, ex-cop Jimmy Griffin is put on the case to investigate possible insurance fraud. The conspiracy runs deep, encompassing a ruthless Dutch crime ring and a string of murders, but Jimmy risks all to uncover it.