Сезон 1, серия 2: Cut off by Nephestis, the team visits a jungle planet where the inhabitants, the Thorn, are dying of a disease Bonner may have accidentally brought to the world on another mission. Meanwhile, the Ancient learns English and acquires a name…Draga.