Double Jeopardy
Сезон 3, серия 16: Clark discovers he married a clone of Lois. The real Lois is suffering from amnesia and is with Lex Luthor. JOHN SHEA and country singer BILLY DEAN guest star. Series star TERI HATCHER sings a jazz ballad.