Double-O-Duck
S1, E48: Launchpad McQuack is the perfect double for international spy Bruno Von Beak, and is drafted as secret agent Double-O-Duck. His mission: to stop the infamous Dr. Nogood and his crime ring, F.O.W.L. (the Foreign Organization for World Larceny), from destroying the world's money supply.