Double Oh Schnozmo / Planet Poof
S7, E16: Cosmo’s brother the top secret spy pays a visit. But when Schnozmo’s revealed to be nothing but a con man,/No one will play with Poof, so he runs away to the one place where he’s the center of attention: the planet Yugopotamia!