Double Standards
시즌 1, 에피소드 1: International terrorist Omar Khalib is preparing an explosion in one of the European cities. Financial swindler Matjaz Lantz makes multimillion-dollar deals in the shadow market. Maxim hunts for Khalib, Anna - for Lanza. While they act one by one, their paths intersect. It turns out that these two criminals are related.