Down and dirty at the Erzbergrodeo
S1, E4: Paul Bolton and Manuel Lettenbichler take us deep into the dirt of Erzberg in preparation for Red Bull Hare Scramble. Watch the crew takes e-bikes up the Iron Giant for the Prologue track ride.