90 Day: The Single Life Down and Dirty
S1, E5: Ed misses his mark when he makes a move on Liz. Colt and Vanessa worry that their scandalous past is complicating their future. Brittany and Justin's adventurous date turns dangerous. Fernanda gets the courage to confront her father.