Down in the Flood 3:5-6
시즌 2, 에피소드 2: As Tommy begins his reelection campaign, he turns to his sister, Mary-Kate for support, since he is still upset with Eileen and her infidelities. Estranged Irish cousin, Colin Carr (Brian F. O'Byrne), returns to Providence and stirs up trouble for Tommy, while his cop brother-in-law Declan continues down a slippery slope with his drugs and alcohol.