Down Neck
S1, E7: After stealing the 'sacramental wine' from the school chapel, Anthony Jr. is suspended. Tony is concerned that his bad influence is responsible for his son's behavior, and has a series of disturbing flashbacks in which he remembers learning that his own father was in the mob.